Stranice

srijeda, 25. svibnja 2011.

Jacket with rivets


Da li vam dođe jutro kad se probudite i želite nešto drugačije staviti na sebe? Biti različiti nego ostalih dana? Meni se često desi takav jutarnji trenutak, kad želim biti taj dan u nekom svom filmu. Sječate se OVOG POST.a?! Tu sam bio rock zvjezda i priznajem često mi i "pukne" taj rock stil. Mislim da bi jakna sa zakovicama super išla uz tu kombinaciju ili neku drugu u rock fazonu. Najbolje je da bude kožna, ali može i onako svijetlija jeans jakna. Bitno da ima zakovice!!!


naletio sam na super jakne Ernte vs. KIMRII




Ako imate neke prijedloge gdje da nađem jaknu samo pišite, ako ne onda ćemo je praviti ;)
xoxo
dino b.


Broj komentara: 30:

Marina M. kaže...

Ovo je super, kada bi nasla neki stari koznjak rado bih uradila jedan DIY... :) A za onaj post sledece reci "Youre a rockstar, hey baby youre a rockstar" :)

Slavica | Pickpocket kaže...

Vau, super su mi ove jakne sa nitnama... Skroz su kul...:D

Dubravka Gadžurić kaže...

uuuuuuuu, opasno dobro!

Trendy White kaže...

Ovo je bas uberkul <3

Morana kaže...

Ja bi sebi jednu takvu :D

The Fire Inside Me kaže...

bas su divni i ja volim ove jakne ;)

Marija - Victima Perfecta kaže...

Wow, mocna je :D Sto volim na momku da vidim jaknu sa nitnama (jos ako je taj momak Bon Jovi... ali ne bih sad o tome xD)
Msm da je najbolja fora da kupis koznu jaknu i da sam redjas nitne jer ce tad ispasti bas onako kako si zamisljao :P

Jelena MS kaže...

cool jakna,jedva cekam DIY,bice interesantan!

Venoma kaže...

Ako je ne nadjes, pravi ;)

Veljko kaže...

probaj vidjeti da ipak kupiš neku kožnu jaknu ili nađeš staru pa na nju ljepiš zakovice

Lucas kaže...

Mogu te zamisliti u tim tajicama i ta jakna. Rockstar!!!

Paul J. kaže...

Pravi rockstar fazon! Extra je! :)

Vid kaže...

dođe to tako kad ne znaš šta češ sa sobom pa tu pišeš nekakve blogove!!! što ne odeš na nekakav fakultet ili nešta, a ne bre tu da kenjaš?

Dinoboy kaže...

Dotični gospodine ili gospođo pod imenom Vid jako mi je drago što pratite moj blog i uz to ostavljate komentar na mom postu ;) neizmjerno vam hvala i na divnim riječima i sugestijama koje ste mi preporučili. Zaista, više neću slušati roditelje odsad ću Vas slušati i s Vama se konzultirati oko svake moje odluke u mom životu. Evo od sutra idem na fakultet, obečavam vam. Pozdrav

Vid kaže...

ma ajde ćibe od tebe su roditelji davno digli ruke... rasto si kao kurjak na ulici i sada glumiš tu neko ludilo...reci ljudima da imaš nekoga tko je 25 godina stariji od tebe i sponzorira te!!!!!!

Dinoboy kaže...

Gospodine Vid, jako je ružno od Vas da takve riječi pišete i da ste nepristojni. Ne znam da li ste naučili bonton i da se ne smije biti tako bezobrazan? Govorite istinu, da moj tata me sponzorira i on je točno stariji od mene 25 godina, što ne vidim ništa loše u tome, jer tko će koga, ako otac neće sina pogurati s kojom paricom. Vidim da ne možete spavati i da Vas nešto muči pa Vam preporučavam da sutra ranim jutrom odete do neke prve psihijatriske ordinacije, a prije toga popijte tablete za spavanje da možete mirno zaspati. Pozdrav ;)

Vid kaže...

važi dino, kako ti kažeš!!! istina može ti taj neko biti tata, samo što s tim nekim imaš nekakve drugačije odnose ;))) pozdrav

Dinoboy kaže...

Ne želim ulaziti s Vama u više nikakvu raspravu ;) uživajte u mojim postovima i eto ostavite koji komentar :*

Paul J. kaže...

Vide, si ti malo ljubomoran sto nekoga roditelji vole pa mu pomazu da radi ono sto on voli? Idi negde i cuti i skrati svima nama muke, za boga miloga! Unapred zahvalan SVET! ;)

Dinoboy kaže...

Pavle, hvala. Svaka ti je zlatna ;)

best2004_bg kaže...

VID OVAKAV SELJACKO KOMENTAR JE ILI LJUBOMORA ILI SUJETE...MA DA SUJETAN SI NA USPESNOG DECKA...A AKO TI SVE OVO SMETA...PA BRATE STA ONDA RADIS OVDE :-)) POZZZ

isoDo kaže...

Vid, svako ima pravo na svoj izbor stila zivota, i ako neko ne trazi savijet, neumjesno i nekulturno ga je davati, prema tome, kulturno je zivjeti sa ili bez sponzora, a nekulturno kao VI, napadati druge radi svojih kompleksa i ne emancipovanosti!

Molly kaže...

Želim i ja takvu jaknu :D

Matija kaže...

isuse jakna *_*

Sienna Ana Belic kaže...

uuuu predobraaaa!!!

Sienna Ana Belic kaže...

i ne obaziri se na ovakve provokatore... oni upravo to žele, provocirati te, a ti se ne daj :)

Amelie kaže...

Praviti! ;) Jednostavno nema više tako dobrih good old leather jacket! Osim ako planiraš izdvojiti par hiljada pa pravac u Balmain! :)

KONSHONCHLOE kaže...

wowo fantastic jackert!
konshon

Photographista kaže...

<3<3<3
živim za takvu jaknu. definitivno prelijen da ju sam radim. nadam se da ćeš ti svoju napraviti, zbilja me zanima kako će ispasti :D

Nevena kaže...

i naravno jos i konversice :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...