Stranice

petak, 10. lipnja 2011.

Marama na glavi sa leptirom na maji.


eto nas opet na outfit postu :)
prvi iz njeme.
danas sam malo škrt sa slikama, ali žurio sam da obavim sve dogovorene obaveze tako da sam i ovo jedva uspio da zabilježim...i uz to sve moram se sam slikati pa svakakvi problemi sa mnom. navikao sam samo da stanem i poziram.
danas je ovdje jako vruće tako da sam se i ja što komotnije obukao
potkošulja je ista kao ona naranđasta samo je ova zelene boje, ne znam dali sam rekao ali mogu se naći u new yorkeru po jeftinim cijenama, ja sam naletio na sniženje pa sam se posrećio i uzeo ih za 4 eura komad.
hlače su iz h&m-a dobar stari najbolji :)
i marama na glavi je nešto novo, eto malo da i ja nešto iskombiniram i da probam nešto novo, svidjelo mi se jer baš fora izgleda. 







lajkate ili ne?
xoxo
dinoboy ;)


44 komentara:

Unknown kaže...

lajkujem :)

Anonimno kaže...

Lajkamo, lajkamo! Dobra fora sa maramom, dobro ti stoji. Divne su slike iz prethodnog posta! Uživaj!

Marija - Victima Perfecta kaže...

E bas je fora marama i skroz ti slatko stoji :DD
Mnogo si cool u ovoj kombinaciji ;)
Svidja mi se!
Nadam se da ces uskoro naci "zrtvu" da te fotka! Dovoljna muka - ispozirati, ne mozes sve sam :D

Lili Mitrovic kaže...

Dobra boja naocara!

Slavica | Pickpocket kaže...

Marama, aaaaw...<3

sugarhoneybaby kaže...

Super je fora s maramom:)

Jelena Karakas kaže...

sam svoj majstor :))
supis

Jelena MS kaže...

super fora sa maramom u muskom outfitu!!ja sam ovog leta opsednuta turbanima:)

Exiie and Beccy kaže...

Lajkamo, lajkamo :)
Fora sa maramom je superiskaa :D

Milica kaže...

Lajkujem! Turban je super! :)

www.modeuncover.com

Emica kaže...

Svidjaju mi se cvike, leptiric i sarene narukvice i naravno bravo za slike ;)

maja kaže...

Like, like, naravno!

Vera kaže...

Super mi je outfit! Malo mi je cudan ovaj turban, ali me nista ne cudi od tebe i ti mozes sve to nostiti kako sto treba :)

Paul J. kaže...

Love the pants! :)

The Fire Inside Me kaže...

pantalone su odlicne ;)

Unknown kaže...

marama mi je skroz fora! pa cekaj ko te slika sada? kakooo??

Marina M. kaže...

Marama je super i dobro ti stoji :)

soffi kaže...

dino! naočale su divne, a i marama ti super stoji!

http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

Bunch of Girls kaže...

Lajkam :))

Nevena kaže...

moracu da napravim ovako nesto sa maramom :)

Gypsy Gardens kaže...

nisam skroz ziher za maramu, ali kombinaciju lajkam sigurno :)
svidjaju mi se te potkosulje, jako :D

Unknown kaže...

Meni je odlicno kao i uvek...A starke su mi tako malo opusteno raspertlane ZAKON ;))) PUSAAA

Borjana kaže...

Lajkam,kako ne?;-) Eto te spreman za pustinju sa tom maramom,super detalj i odlicno je nosis.Nemoj da ti je posljednji put!;-)
xx
B.

Sabrina Tassini kaže...

wow i love the sun glasses and love the color of mint milk:)great!!
kiss, have a nice day!

Patchwork à Porter

Just Cake Girl kaže...

Lajkam leptiruu :*

Anastasija kaže...

Rodjendanko, divan si! Leptiric mi se najvise svidja, hehe! h&m-a dobar stari najbolji :)O da! Super je i marama, vrh!!Pusee

Anastasija kaže...

Rodjendanko, divan si! Leptiric mi se najvise svidja, hehe! h&m-a dobar stari najbolji :)O da! Super je i marama, vrh!!Pusee

Marina fRashion kaže...

Laaaaajkam. MINT NARAVNO! Jos si mi sladji u toj perfect boji! kekek

Marija kaže...

Odlična ti je fora sa maramom ;))!
A pantalonice su med pravi!

Dragana Daša kaže...

Lajkam tu maramu!:)

Milica kaže...

LAJKKKKK
http://lilmiss-milica.blogspot.com/

Fashion Disorder kaže...

Sav si u stilu! BIG LAJKKKKKKK! I pozzz od mene u Dojčland! :)

Ljupka kaže...

joj sladak si <3

Sienna Ana Belic kaže...

naravno da lajkamo! precool!

Selma Selimovic kaže...

wie geht es dir?

kako je u Njemačkoj?

ej naočale i majcu volim...
moja omiljena noja je ta neka nježna mentol zelena.

Emina kaže...

DINOOOOO hoćemo novi post! nadam se da je sve ok.

Mila kaže...

Meni je boja majice i naočala genijalna!I super fora s maramom!

The Closet Digger kaže...

Pravi si cooler! Marama je zakon ;)

KaNini's kaže...

Grozna sam, kako me ovo moglo masiti! :S
Dino, odusevljena sam, ali bukvalno! Marama oko glave je vrh!!! :**
xx,K.

Ana Guedes kaže...

omg, YOU ROCK! love your blog :) check mine, it's not a fashion blog but i hope you like it :p

xy kaže...

kuleru, hoćemo novi post! :*

Unknown kaže...

kakav si mi ko bombona...ma pu pu da te ne ureknem :)))) Uzivas li tamo? :*

Ivanasworld kaže...

lakj lakj big lajk :-)

Gear kaže...

jako mi se sviđa kombinacija! opušteno i ležerno, a o tenkama ni da ne govorim, divno sve :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...