Stranice

subota, 30. travnja 2011.

I'm a child



šetao ja tako i naišao na prodavačicu sa šarenim svakakvim balonima
nisam ni razmišljao odma sam sebi uzeo jedan, ali ajde što sam si uzeo, ja sam vam bio sretan ko malo dijete, zakačio sam si ga torbu i takav hodao po gradu :)
a što se tiče boje tijela iz prošlog posta :) neću se opravdavati, ali bilo je slikano pod tmurnim vremenom tako da je samim time i boja tamnija i izgleda tako kako izgleda, ali sve je ok.











ovaj post je napravljen jer nisam htjeo otići bez pozdrava
idem za Bosnu na par dana
tako da vas ostavljam, ali obiđem vas po koji put ;)
uživajte mi koliko možete
puse



Broj komentara: 39:

Marina M. kaže...

Aaaa... Sladak si, i bas je super sto se ponasas kao veliko dete :)

sugarhoneybaby kaže...

Super je baloncic.I ja sam pravo derle pa te razumem.:)Lepo se provedi.I meni se ide negde,al moram da ucim:(

KaNini's kaže...

Ma ja sam odusevljena!! Mislila sam da nema dovoljno hrabrih muskaraca koji bi pokrenuli svoj vlastiti blog, zato: BRAVO! I da, definitivno pratim! ;) I sta fali sto ides za BiH, kao da tamo nema fotoaparata - zahtjevam slike! :D
Lijepo se provedi!
Kanita

Dinoboy kaže...

Kanita hvala ti na lijepim riječima ;) pratimo se svakako, a fotić nosim tako da će biti fotki :)

Simply kaže...

Odličan outfit, Dino, a balon mi se super sviđa radi ovih lijepih boja koje ga krase. A, ja nešto super luda za bojama ovih tjedana. :)))
Nova sam na tvom blogu i definitivno te i nadalje pratim. Odličan blog!! :)))
Ljub kiss od Simply! :* <3

Dinoboy kaže...

simply pratimo se ;) dobrodošla ako si nova :* hvalaaa

Lala kaže...

hahaha, koja fora :D
super mi izgledate, a posebno bob se skocko :)

Ljupka kaže...

awwwww <3

Emina kaže...

Lijepo se provedi u Bosni ako budeš dolazio do Tuzle javi se da ti pokažemo šta ima dobro :)

Slavica | Pickpocket kaže...

Adorable...<3

Fashion Gossip kaže...

LOL! Tako smo i M. i ja jednom izveli Boba u grad :D :D :D
Xoxo, K.

Fashion Disorder kaže...

Supžva Bob skockani i ti, dobro ste se našli,žmirit ću malo na ovaj crveni skin look, (krivi white balans na postavci aparata - dok slikaš po ovakvom vremenu ili na AUTO balans (AWB)ili Cloudy postavku prebaciti i neće biti promjena boje kože)!!! Ali super mi je tvoj look! :) Pozzz

Anonimno kaže...

i ja sam deteee!:)) veliko!:)

Paul J. kaže...

Lepo se provedi i uzivaj za sve nas! ;)

pawel.b kaže...

Great outfit ;)

The Closet Digger kaže...

Ajme spužva bob... nadam se da si nakon fotkanja udisao helij :D ja sam samo zbog toga kupovala ove balone! A ti si bas sladak!

Unknown kaže...

aaa divne slicice :-) srecan put, lepo se provedi :-*

Sienna Ana Belic kaže...

hehe, totalno kjuuuut :)

NotJustAnotherBrickInTheWall kaže...

Dobro je ponekad biti dijete! Trebali bi svi to cesce se prisjetiti! Uzivaj u Bosni!

Mila kaže...

Dragi Dino,uživaj.
Preslatki ste ti i Spužbvabob *_*
Joj,obožavam gaaaa

Indigo kaže...

your blog rocks xx

maja kaže...

Svrati do Sarajeva!

Venoma kaže...

Ma super si bre, kakvo dete ;)

Vera kaže...

Ljepo se provedi!!! Super mi je ova zadnja slika!

Anonimno kaže...

Kako je lepo da u nama svima ostane da zivi dete i onda kad odrastemo.A dete zna da se raduje jednostavnim stvarima kao sto je balon...Ne pusti to jedno det u sebi da ikada odraste..dobro ce ti doci...ponekad:)

Dubravka Gadžurić kaže...

predposlednja slika je baš fora, sunđer bob u plavim patikama koje su baš, baš dobre!!!
sve u svemu baš slatko:)

Kristina Grabez kaže...

hahahha super! moja slaba tacka su veeelikee lizalice! e od njih skroz podetinjim!!! :)))

Simply kaže...

PS: Imaš nagradu na mom blogu! :)

Marija kaže...

Imam i ja istog Sunđer Boba :D
Super su ti fotkice, pravo si detence ;)

Trendy White kaže...

Obozavam balone! Nek si ti nama veseli - lijepo te vidjeti ovakvog! Uzivaj :*

Just Cake Girl kaže...

Spužvabob sretan put :)

Anastasija kaže...

Fantastican si, kao i uvek! Maica je predobra, baloncic-obozavam, savrsene fotkice i post!:)))Uzivaj u Bosni, kisses!

Anonimno kaže...
Autor je uklonio komentar.
Anonimno kaže...

Baš ste dobro usklađeni ti i spužva bob..volim žuto plave kombinacije!

Borjana kaže...

Nikad tebe,ko da je Bosna na kraj svijeta:-p
Gdje su te slike?;)
xx
B.

Marina fRashion kaže...

Obozavam spuzvu! kao bombonice dve ste mi. I ti si jedini decko koga znam da mu sjajno stoje lila tikepa.

maja kaže...

Dinooooo, gde je novi post?? Kako je bilo u Bosni? Javi seee.. :)

Lili Mitrovic kaže...

Dopada mi se tvoj stil!
Divno je sve složeno!!
http://andgodmadefashion.blogspot.com/view

gipsysoul kaže...

SPUZVABOOOB!!! ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...