Stranice

utorak, 31. svibnja 2011.

DinoBoy Summer Edition i mahanje svima vama :)




- danas je kod nas jako vruće
- iz asfalta isija toplina -.-
- nema sada žaljenja, što smo tražili i dobili smo- LJETO!!! :D 
- ja sam pokušao što manje odjeće staviti na sebe
- jučer sam odlučio da ću ovo ljeto najviše nositi ovakve potkošulje
- našao sam ih u zanimljivim bojama i fora mi je što su šlampave, hlade
- narukvice gumene su odavno već hit i meni su super isto! 9 kn samo
- odlazim dragi moji, neću više pisati blog 
- šalim se naravno! :)
- odlazim u Njemačku
- tako da od sutra vam stižu postovi iz Hamburga
- još se nisam počeo pakirati, a u cik zore krečem
- avionska groznica me hvata
- volim uzlijetanje, ne volim slijetanje nikako
- u ušima OVA pijesma 
- volim vas sve jako ;) 











slijedeći post o putovanju sa slikama ;)
obečajem sve ću slikati, sveee!
puse
xoxo
Dino Boy 



41 komentar:

Morana kaže...

Lajk za gumene narukvice, svi ih furamo :D
Sretan put!

Slavica | Pickpocket kaže...

Divne su fotkice...:)
Sretan put! Uživaj!<3

Venoma kaže...

Masemo i mi tebi, uzivaj u Nemackoj! :))

Anaonheels kaže...

HEEEEEEEJ! Odlican outfit, mnogo mi se svidja boja majice! Srecan put, lepo se provedi i cekamo slike!

Unknown kaže...

He, he... gumene narukvice. Like! ;)
Srecan put zelim. :)

marcela kaže...

super
:)
http://urbanprettygirl.blogspot.com/

Anonimno kaže...

divan post divan ti divne slike:):):*

Paul J. kaže...

Majica je extra dinoooo :D

Anonimno kaže...
Autor je uklonio komentar.
Borjana kaže...

Ideeees,sretan put!Ako budes ovako fancy izgledao,bice zabav sigurno!Javi nam se cim prije,sa slikama naravno!;)
Ljub
B.

Anonimno kaže...

Sretan put i uživaj! Radujem se novim slikicama i pricama iz Germanije!

The Fire Inside Me kaže...

sreken pat i lep provod, super se narukvice i te patike ;)

Fabio kaže...

sretan put dino..
i mi tebe volimo..pusa

Emina kaže...

odličan outfit,baš mi se sviđa... to je prava veličina za potkošulje na muškarcima I TAKO SE TO RADI, uh nema ništa gore od onih uskih nekakvih koje se nipošto ne bi smijele nositi osim kao donje rublje :D jao i u Bosni je pretoplo sad.. želim ti sretan put i jedva čekam postove iz Hamburga!

Vera kaže...

Sretan ti put..cekamo postove od Hamburg!

Milan Boya kaže...

I nadam se necem zanimljivom na tvojoj glavi u H! Sve naj:)

Exiie and Beccy kaže...

Outfit pravi letnjii :)
Srecan put, jedva cekamo slike iz Hamburga :)!

Dubravka Gadžurić kaže...

cool majica:)

Dinoboy kaže...

Ljubim vas!

Marina M. kaže...

MAjica je super i lepo ti stoji ta kajsijasta boja :) SRECAN PUT i da uzivas i za nas :**

sugarhoneybaby kaže...

Super je majcica i narukvice!:)
Srecan put,cekamo slike iz H! :))

Bonjourjr kaže...

Odlicna kombinacija Dino...:)Srecan put..!Super pesmica...:)

Emica kaže...

Hej legendice moja, jako mi se svidja tvoj danasnji look!!! I ja sam veliki fan potkosuljica, imam ih par (malo vise od par :p )
Ja nazalost nemam skoro nista od vrucine o kojoj svi pricaju, to je ugl. ujutro oko 10 kada idem na posao i kada izadjem na pauzu na cigaru :/
Ajde...bice sunca i za mene :)
Ej zelim ti ugodan let, sretan put i extra provod!
Pisi nam!!! :*

Fashion Disorder kaže...

Super si mi i ti i fotkice! Želim ti sretan put! Slažem se sa ovim uzlijetanjem i slijetanjem! :)

Anja kaže...

masemo tiiii... Diiiivno se provedi i misli malko na nas! trep... :) sad bar ides bez brige, nemas pistolj da pravi probleme na grani! ;) hehe...
super ti je ovaj letnji look! patidzone su super...i kacket, i kacket.. uzivaj i srecan put! :*

Lala kaže...

auuu, pazi se hamburg, stize diiinooooo :D
sretan ti put ;)

Jelena Karakas kaže...

maah maaaaah :******

Molly kaže...

Sretan put DIno :* Uživaj :D Fora mi je outfit, super mi je boja potkošulje ;)

Unknown kaže...

srecan put! kiss kiss :-** :-))

Marija kaže...

Fenomenalna kombinacija, super ti je majičica i odlično ti stoji ;)!

Minni kaže...

Ijuuuuu sto je dobra majica! Zamisljam sebe u slicnoj, a ispod samo kupaci kostim. Mjesto radnje: neka plazica, dok pijuckam neki koktel.
Sretan put, lijepo se provedi i obavjestavaj nas o svemu! :)

Dragana Daša kaže...

Sjajne su narukvice :)

Marina fRashion kaže...

Samo uzivaj jel jasno?
divan si sa ovim neon touchom!

Trendy White kaže...

Nek si se ti nama ogolio ;) Sretan put darling i uzivaj! :*

J kaže...

Super outfit. :) Jedva cekam novi post. :)

Sienna Ana Belic kaže...

sretan put Dinooo :)
btw, majica ti je odlična :)

Plevna kaže...

majica ti je vrhunska!!! i super se slaže s tim hlačama

fashionmagnolia kaže...

majica vrh! narukvice sta reci, svi ih nosimo, kao nekad kada sam bila mala! srecan put!

KaNini's kaže...

Ajjj... Nemoj mi reci da ces biti odsutan mjesec dana ili slicno... :( Cim dodjes, raspakujes se i hop na ulicu po sliku! ;)
I da... super look, majica je hit!
Sretan put! Brake a leg! :D
:**
K.

Jenny kaže...

superiska kombinacija Dino :)
pozdrav veliki ti saljem :))

Gypsy Gardens kaže...

ja bi tvoju majicu, divna mi je!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...