Stranice

srijeda, 23. veljače 2011.

Rockstar













Da mi je hladno bilo, priznajem je. Ovaj tjedan slabo izlazim van pošto radim skice za moju kolkciju majica jeeeii nemojte biti dušmani :) Dobio sam jednu super ponudu tako da radimo na realizaciji mojih ideja i sve stavljamo na papir. Ako sve bude ok i naravno ako ja budem vrijedan majice će još malo ugledati svijetlo dana. Tako da evo ovako hodam po kući :) U što upuštenijoj varijanti, naravno bez sunčanih naočala kekeekeke. Rokerski ili kako bi moj tata rekao šta hodaš po kući u tajicama. Kako god...Možda kad zatopli jednog dana ovako odem i u grad. Who knows?! ;)


Danima slušam ovu pjesmu i divim se plesu i kostimima.
Do tipkanja. 

41 komentar:

Srdjan kaže...

Svaka čast!

Venoma kaže...

Awww super su fotke :D Moze neki probni primerak tih majica ^^

LovreP kaže...

najs najs

astrid.york kaže...

krasne slike :D i jedva čekam vidjet tvoje majice .D

Dinoboy kaže...

Srdjane: hvala ti i mislim da bi samo s tobom imao hrabrosti da prošečem gradom u tajicama hahaha ti bi me branio od zlih jezika ;)

Venoma: hvala ti ;) čim budu neka gotova odma stavljam na blog ili skicu zavisi, moram pitati da li smijem :D ali ajde nekako ćemo mi to provuči da nitko ne vidi hehe

Lovre: TENKJU ;)

Astrid: hvala na brzinu su nastale jer mi je bilo brrr hladno :) kažem za majice malo se strpiti, a onda će vam se valjda svidjeti, trudim se :*

Love Leyla kaže...

stvarno su super fotke!
a i ti si se bas izvezbao kao model ;)
<3

Dinoboy kaže...

Jecka kako neću valjda imam radni staž ispred fotoaparata, sada sam se malo opustio. PRIZNAJEM učiteljica Vanja me svemu podučila :)

<3

Moniek kaže...

Great look! Love your blog, so following back!

Dinoboy kaže...

thank you Moniek <3 I follow you sweety dont worry :* your blog is great and you are little fashionista ;)

Unknown kaže...

Odlicno, kao i uvek! :)
Fotka na vrhovima prstiju mi je favorit.
Cekamo majice... :D

Fashion Gossip kaže...

Hej, fotke su vrhunske!! Pratimo :) Pa da vidimo i te majce :)) M.

Sienna Ana Belic kaže...

predobro!

Dinoboy kaže...

Cipelice: hvala draga :*
Fashion.gossipmk: hvala cure, nadam se da će majice se prošetati i Zagrebom malo :)
Sienna: Hvala :)

Anonimno kaže...

majica i sat = yummy!!

Anonimno kaže...

dino svaki dan i svakim novim postom nas iznenadiš, sve moje prijateljice iz razreda te prate i uživamo u tvojim slikama!!! SAMO TAKO NASTAVI <3

Dinoboy kaže...

Ani: hvala ti, pratimo se i čitamo ;)

Anonimno: jednooooooooooooooo veliko hvala za ove divne riječi ;) pozdravi sve te prijateljice :*

-- kaže...

muški modni blog, i to hrvatski, svaka čast, fotke su ti predobre :)baš me zanimaju majice... pratim te ;)

Dinoboy kaže...

hvala nora :) ;) pratimo se i čitamo

Dragana Daša kaže...

Baš su moćne fotke!:)

Anastasija kaže...

Bravo Dino, fenomenalan si, sve si bolji i bolji!:) Bravo za hlace!:) Kapica i naocare su predobri, a maica je hit!:) Jedva cekam da vidim te tvoje maice! Kisses!!!!

Dinoboy kaže...

Dragana: hvala :)
Stasha: hvalaa :* moje majice će nadam se biti još veći hit, ali samo za cure su :* kiss

Mila kaže...

Ja sam se zaljubila.Hoćeš mi bit momak? :D

Dinoboy kaže...

Mila ahahahahah I DO! :)

Fashion Cappuccino kaže...

Looks like you're having so much fun! I love your graphic tshirt! xoxoxoo

Dijana MakeUp kaže...

ma hajde, ko se boji zime jos? :))
odlican autfit, svaka cast dino!
cestitam na novom poslu:)

Dinoboy kaže...

Fashion Cappucino: Honey today is a really fun day for me. Thank you :*

Dijana: tko se boji zime, ja nikako ne...pitaj me to sutra ako ne budem imao temperaturu ili nešto kekekee hvala na autfit i na novom poslu ;)

Anja kaže...

Tooootalno si mi rockstar! Super fotke... spreman za moonwalk :) su mi naj! ;)
:*

Marina fRashion kaže...

Aaaaaaa odlicne su. ova sa starkama na prsticima gde stojish je naaaj! Kakav si ti car. :*

ljupka kaže...

jako me zanimaju te majice ;) jedva cekam! :*

Dinoboy kaže...

Anja: ljubim te :*
Marina: ljubim te :*
ljupka: ljubim te :*

ljubim vaaaas :*

Vanja Milicevic kaže...

omiljena mi je peta!bravoo za majice, cekamo ih! :)

Dinoboy kaže...

vanja ljubim :* čekaj bit će supeeer obečavam

Molly kaže...

Divne fotke, i meni je naj ona na kojoj stojiš na prstima :) Fora skorooooz :D

Reg Rodriguez kaže...

awesome photos! where is that place anyway? :) it's so cool you can tiptoe! very rockstar poses indeed :)

xx
heyrocketgirl

Anonimno kaže...

niiice!!love tour t-shirt!follow you!

Jovana kaže...

E super su i fotke i outfit! I daj pozuri sa tim majicama :)

Gypsy Gardens kaže...

uuu, fora! "tajice" su mrak! izgledas super u crnom od glave do pete :D

Gypsy Gardens kaže...

a vec imas i listu cekanja za majice, hehe. pozuriii :))

Dinoboy kaže...

Rocket girl: thank you ;) :* I follow you and we stay in touch ;)

margaritats: and I follow you to ;)

Jovana: hvala ti :) žurim koliko god mogu :D

Matea: hvalaaa :D morat ću vam neki post napraviti bar sa jednom majicom da vidite :) onda ću staviti listu za rezervaciju :D

Photographista kaže...

baš me zanimaju majce.
predobar look! :D

Dinoboy kaže...

mr. michael: hvala ti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...