Stranice

petak, 29. travnja 2011.

Opušteno.



kao da mi je jučer na facebook profilu bio status: 
"nemojte biti blijedi, malo se osunčajte" :)
sada vidim da sam se ja dosta osunčao
naravno ne obazirem se na one priče solarij šteti
jer nakon dugeee zime treba malo osviježiti ten
i ja to volim
jučerašnji dan je što se tiče vremena je bio
nit' smrdi nit' miriši
tako sam se i ja osjećao
uskoro ode u svoju Bosnu
na mali odmor
a danas snimam video post
di ću vam odgovoriti na sva pitanja ;)








jeans: no name
shoes: convers
tshirt: reporter
duks: adidas
watch: billabong



Broj komentara: 26:

Ljupka kaže...

ajme sto si crn :D ja volim biti bljedunjava :)

Anonimno kaže...

pošalji mi sat. Hvala. .... :)):D

Tirquise kaže...

Lepo ti stoji crnoća :D

Da, sada je nažalost došlo vreme kad mi svi prilaze i pitaju što sam tako bleda xD Nekada me je to traumirala, a zadnjih par godina volim biti aristokratija, kao :P

POSH world by Branislava kaže...

Ti si prvi muskarac da vidim da ima blog, ne znam ni kod koga sam te videla :-D
nema veze super su ti slike,...pratim te!
Nova sam :-))
http://fashionworldbybranislava.blogspot.com/

Marina fRashion kaže...

Pravo si peceno pile!!! kekke

Lala kaže...

e halo, bosna je moja a ne tvoja :P
uzivaj !

Anja kaže...

crni Dino, ali si CRRrrrNI :) I jaooo...adidas duxic obozavam i sat! predobar je! e, a super ti je scenografija za fotkanje!;) odmori se lepo i uzivaj! :*

Dinoboy kaže...

@anja i marina: kao da smo se dog. za odmor kekeke ali vama će biti lijepše ;)

@lala: idemo se svađati :)))) hahaha bosna <3

@:ljupka: tebi lijepo stoji bledunjavo, a meni ne -.-

Dubravka Gadžurić kaže...

odlična pozadina, a vidim da je pala neka opasna boja :D divan ti je duks!

Marina M. kaže...

Crnoooo :) super je duksic :)

Emina kaže...

ej evo vam Bosna..ajmo se mijenjati :) Sve bolje izgleda sa tenom, ja se ne kvarcam ali jedva čekam ljeto i malo boje da pokupim :)

Slavica | Pickpocket kaže...

Ja furam aristokratsko bjelilo (čitaj, malo se plašim solarijuma...):D
Welcome to Bosnia!<3

Unknown kaže...

hahahahhaha pa kako ne ucis od mene sad ce malo tebe da pljuju da si narandzast :-D ali ipak svi znamo koliko je lepse kad se ujutru probudis i crn si! :-*

Vanja Milicevic kaže...

hahhaha, covece pa ti si pregoreo! :)

pawel.b kaže...

Your watch is great! I nedd to have that one (;

Midzi kaže...

Cini mi se da si malkice preterao sa solarijumom!Ali si zato stylish,kao i uvek!Lep provod!

sugarhoneybaby kaže...

Au kako si tako brzo nabacio bojicu.Ja bi trebala da se pecem 10 dana:))

Just Cake Girl kaže...

uuuu brzo si se ucrnio :) ali cool as always :)

Dinoboy kaže...

ljudi drugačija je boja na suncu ;) ovo je u hladovinu :))

Vera kaže...

dobro dino, mozda je drugo na suncu ali iskreno i to je za mene previse..ali tvoja je zelja i ja sam ok sa tom :D

Paul J. kaže...

JBT ti si crn i to crveno crn xD hahah al sta te briga, samo ti uzavaj! ;)

Marija - Victima Perfecta kaže...

Jao ti si baaas bas bas crn xD
Ali ne brini zbog crvenog momenta - sve se to na kraju pretvori u ten :D ;)

Marija kaže...

Fotke su strava!!!
Super ti stoji zeleno ;)!

Unknown kaže...

ja sam bila ubedjena da sam ovo vec komentarisala ali vidim nema me :)

Jakooooo si crn, ali ja lajkujem muchisimo :))) I sa tim zelenim,ma odlican!

Dinoboy kaže...

tamara znam zasto se tebi sviđa keke ;)

Anastasija kaže...

kako si pocrneo, moram i ja podhitno u solarijum, nabijas mi komplekse, hehe!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...