Stranice

petak, 22. travnja 2011.

Kao da sam s druge planete...

naslov posta je zbog pjesme koju stalno slušam :)
danas mi je došla na mail avionska karta za njemačku 
tako da idem 1.Juna i vračam se tamo dalekog 5.Oktobra
pa što ne bi bio sretan :) 
tako da još malo slikamo postove u Osijeku 
ovo je bila kava nakon burne provedene noći
burna noć kao nikad do sad.
a onda kasnije uživajte u prvoj pjesmi Elle Dvornik.











vrati mi sve što oteo o o o o 
pričaju da pukneš kada čuješ za mene,
i da se misliš bacit s mosta od ljubomore
može,
al' vrati mi sve što si oteo


jeans: fishbone
tshirt: no name
shoes: adidas
sunglasses: kiss
narukvica; no name
watch: charles delon



Broj komentara: 25:

Jovana Miljanovic kaže...

Bas mi je drago zbog tebe, uzivaces u Nemackoj :)
Svidja mi se kombinacija, bas je mocna :)

Pozz iz Bg!
http://jovanamiljanovic.blogspot.com/

Marina M. kaže...

Plava je DEFINITIVNO tvoja boja :) Nadam se da ces uzivati u Nemackoj :*

Anonimno kaže...

super je majica!:)

Emina kaže...

Lijepo se provedi u Njemačkoj i piši nam puno postova od tamo kad odeš:)
meni su ove pantole tvoje precool.

Molly kaže...

Blago tebi, uživaj ;) Outfit super, za malu Dvornik sam ti već napisala na fejsu što mislim :/

Dubravka Gadžurić kaže...

odličan look i boje! :)

maja kaže...

Ljubomorna sam, hocu i ja u Evropu;)... I moram priznati da dobro izgledas posle burne noci, mene bi aparat odbio da slika:)..

Emica kaže...

Ooo..i ja zelim u Njemacku...kme-kme :(
Blago tebi!!! Samo cu ti reci ..UZIVAJ 100 na sat!!!

Outfit mi je super, boja majice je mrak!

:*

Katy Mage kaže...

Super outfit! Majica je predobra :)))

Marija - Victima Perfecta kaže...

Super ti stoji ovo ;)
hahah slazem se s Majom za ovo slikanje posle burne noci :D

Unknown kaže...

Pantalone su odlicne i super ti stoje. ;)

angel kaže...

Super-Love this outfit!

Anja kaže...

Dinoooo...ideeees... Uzivaj naj! :*
kombinacija je cool...samo loodijas...ooopasan si! ;)
:*

sugarhoneybaby kaže...

Uzivaj tamo!:))
Kombinacija je super,odlicno ti stoje te pantalone:)

Paul J. kaže...

Kako su dobre fotke!! I dja mi se majica! I cestitam za Nemacku! ;) :)))

Bonjourjr kaže...

Dino hvala na komentaru.Cool kombinacija.A Elicu obozavam...:)!

Fashion Disorder kaže...

Majica mi je tak super boje! Napisala sam ti to i na facebooku! :) Obožavam tirkiznu boju i fino se veže na hlače! Slike odlične! :) Pozzzz

Ljupka kaže...

sladak si :)

ova ela mi ima zanimljiv glas ali pjesam joj je tako dosadna, a i ona sama mi je uzasna s tim isfuravanjima, bas se vidi da se trudi iz petnih žila isfurati nešto ali joj po mom mišljenju ne ide.

Unknown kaže...

aaaa ides na par meseciiii! divnooo :-))

Unknown kaže...

Nije ovo dzaba moj OMLjENI musi blog...odlicno izgledas, sve mi se dopada...A sto se tice putovanja woo hoo...citavo leto provodis tamo, SAVRSENSTVOOOO :))) Uzivaj...

Trendy White kaže...

Odlican si kao i uvijek!

Marina fRashion kaže...

maaaaah... dodji nam pre poletanja... srecna sam sto su ti fotke sve bolje i bolje...

Dinoboy kaže...

marina: oduševljen sam tvojim komentarom...hvala srce ;) trudim se da budu sve bolje i bolje :*

Nevena Š. kaže...

odličan outfit :) naočare su super!

Unknown kaže...

I really like this type of accessories
Mens Bomber Jackets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...