Stranice

srijeda, 29. lipnja 2011.

Bez obraza i glave.


Jel me netko tražio? :)
nakon malog blogo odmora, proslave rođendan i obavljanja raznih novih obaveza, ponovno sam tu.
tražili ste me, pa eto me ;) vidio sam komentare: Kad će novi post? isto kao i na fejsu...tu sam! :)
danas bi svašta pametnoga rekao da ne znam odakle da počmem...

redom:

- ovo je osobni modni blog (mene) tako da ja odlučujem o gramatici i kako ću pisati. rečenice ću započinjati malim slovom, ne znam ću pisati kao neznam. znači onako kako ja to želim. da mi treba lektor i da ne znam pravopis ne bi se nikada upustio u pisanje. toliko. govorim ovo jer su me neki ljudi napadali zbog nekakvih gramatičkih grešaka.

- falili ste mi svi i popratio sam Vas malo ;)

-  u njemi je super super, snašao sam se, sada mi je kao kod kuće. svako jutro prodavačice me s osmijehom na licu pozdravljaju. malo sam se možda udebljao jer jedem svašta i nepravilno se hranim, tako da od danas malo trčim i plivam

- vidio sam da je ovaj vikend bilo jako zabavno na Balkanu :) nekaki elektro Brad Pitt i Plava Šeherezada :)

- vidio sam, čuo, priča se o gay paradi u Splitu. tako da molim sve "ljude" koji su pokušali da nasiljem i vandalizmom nametnu svoje stavove da mi kažu: Imate li obraza? nakon što ste bacili kamen na ljudsko biće (nebitno da li se radi o kurvi, ciganu, pederu...) radi se o čovijeku od krvi i mesa. bez morala, bez glave i bez razuma.








kupio sam si novu torbu u h&m-u i zaljubio se u nju <3




kako sam već napisao na svom FB profilu... Espadrile su veliki hit ovoga ljeta.


 nova frizura :)


Do tipkanja Mili moji.
Vaš DinoBoy :*
xoxo

Broj komentara: 50:

Venoma kaže...

Ma najveci hit ti je friz ;) Redovno ti gvirkam u slike na fejsu, uvek su zanimljive :D

Jovana Miljanovic kaže...

Odlicna torba! :)

Marija kaže...

I ja sam se zaljubila u tvoju torbu!!!! :D
Želim jednu takvu...!

Emina kaže...

jao torba ti je odlična, espadrile isto! i neka si nas počastio postom konačno! vidim da ti je sad već puno lakše tamo i da si se navikao, rekla sam ti :D A MI KOJI SMO OVDJE JOŠ NORMALNI OSTALI boriti ćemo se da se bar jedna gay parada održi u miru, pobogu!

Marija - Victima Perfecta kaže...

Aaaa konacno post :DDD
Nedostajao si nam! :D
Znaci uspeo si da sarmiras prodavacice! hehe :)))
Odlicne i torba i frizura! Sad kad si se snasao ocekujemo te cesce na blogu! ;)

Milan Boya kaže...

kako se i ne bi zaljubio kada je tako dobra! Big like za torbu!

sugarhoneybaby kaže...

Bravo za torbu i friz! Falio si:)

Dubravka Gadžurić kaže...

super je torba a i nova frizura:)

Unknown kaže...

Sta reci osim da bih ti torbu rado ukrala ;D Za neznam bih ti rado svasta rekla, ali posto si ti domacin ovde, a ja gost, iz pristojnosti cu precutati. ;)

Anastasija kaže...

Dinoooo! Nedostajao si nam!:)))Ja nesto ne primecujem da si se udebljao, bice da si umislio, ali u svakom slucaju nema nista bolje od plivanja! Torba je fenomenalna, kao i tvoja nova frizura! Uzivaj ti u nemackoj, ali nam dodji i u beograd, uzeleo te se! hehe! Puse!

Borjana kaže...

Hocu tu torbu!Steta sto nisi u Becu da se coramo za stvari:-)))
Ljub
B.

Sienna Ana Belic kaže...

we missed youuuu <3
super post, torba je TDF!! :)

Exiie and Beccy kaže...

Post, post, post :)
Torba je super, bas mi se dja :)
A friz je fenomenalan :D

Mina - Fashion Affairs kaže...

Dino, odlican post i torba i espadrile!!! Fab! Welcome back:)

Emica kaže...

Odlican post! Apsolutno se slazem s tobom i sve si upravu, sve sto si rekao, natipkao! :D
Torba goriiiiiiiiii....365 jezika :) :) :) a i espadrile su beton!

Happy _man kaže...
Autor je uklonio komentar.
Molly kaže...

Odlična torba i nova frizura :)

Unknown kaže...

aaaa....torba je savrsenstvo! Jako mi se dopada, bas bas bas... ma i te espadrile i kako si preplanuo... divan postic<3 xoxoxo

Amralelaminium kaže...

aa dino, frizura sehr schon! (jel se tako kaze) haha uglavnom, kjutnes! pozdrav od AL

Katy Mage kaže...

Super friz! I super torba! :)

Fashion Disorder kaže...

Rekla sam ja da će Dino biti preporođen za koji dan! Vidiš da ti je lijepo! :)))) Baš mi je drago! Lakše je s vremenom, jel da? :))) ZNAM JA!
Dobra ti je zura i torba ti je PREEEEE! I samo ti nama piši kak te volja! Ja uvijek kažem KOME SMETA; NEKA ŠETA- DALJE! :)))

maja kaže...

Ma ljubomorna sam! tako zelim da pobegnem iz ove vuko.....e, ali ne znam kud cu:(. Zelim negde gde nema predrasuda, gde ima H&M, gde zaradis koliko i radis, gde svi gledaju svoja posla.. Uzivaj, Mili naš;)

Paul J. kaže...

Nedostajao si! Za torbu crki iz znas kojih razloga! :D :D hahahahha espadrile su super! aza sve ostalo se slazem! ;))))

Jelena MS kaže...

espadrile mogu ponovo da volim posle tako mnogo godina,torba ti je diiiivna kao i friz:))a sve ostalo si potpuno u pravu!

isoDo kaže...

Odlicna torba i espadrile :)

Anonimno kaže...

odlicna frizura! lajkam torbu

Dragana Daša kaže...

super je nova frizura!:)

Vanja Milicevic kaže...

torba i espadrile su hiit :) i dobar ti je taj novi friz! :)

Slavica | Pickpocket kaže...

Nova divna torba, espadrile, frizura, ma sav si mi kul!
A protiv balkanskih predrasuda ćemo da se borimo svi zajedno!;):*

Lili Mitrovic kaže...

Dobra je ta torba!

Unknown kaže...

Superiska je i nova torba, i friz i kombinacija. Ma sve... :)

Trendy White kaže...

Falio si, al frizura i torba kompenziraju! Velika pusa tamo gdhe jesi! <3

Just Cake Girl kaže...

Fotke genijalne, a friz i torba još bolje :) drago mi je da si back ;))

marcela kaže...

odlična je torba
i friz :)
http://urbanprettygirl.blogspot.com/

fashionmagnolia kaže...

fala bogu, bas si mi nedostajao! torba je zakon! a espadrile totalni hit

Marina M. kaže...

O daaaa i Dino se javio :) hejtere zaobidji je si ti pozitivac, a njima to ocigledno smeta! Friz torba i naravno moje omiljene espadrile izgledaju super :)

soffi kaže...

super ti je komba dino!

http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

Ivanasworld kaže...

torba je fenomenalna :-))))

Lili Mitrovic kaže...

Promenila sam ime bloga, sad je
www.amolusso.blogspot.com
Ako sam ti u blog listi, kao što ti meni jesi, molim te ubaci me ponovo.
Hvala***

Photographista kaže...

sve je super! čini mi se kao da si se promjenio,na bolje naravno :D

Anonimno kaže...

Espadrile savršene! Odlično ih nosiš!

Bunch of Girls kaže...

espadrille su super, a tek torba :) sve u svemu lajk :)

Girly

Gypsy Gardens kaže...

zuta+crna, mi lajki! :D torba i friz su super super. i espadrille :))

Selma Selimovic kaže...

Torba je odlična.
Ali te tvoja mokasine su fantastične !!!!!

Nevena kaže...

torba je fantasticna :)

Ljupka kaže...

joj kak je dobra torba, a ti tako sladak s tom zurkicom <3

Tonia kaže...

torba i espandrile! odlično :))

anuška ška! kaže...

joj, espadrilice! nakupovala sam ih si za ovo ljeto i previše, a još mi nije dosta!
a torba mi je preeedobra! :)

Tim Mcgraw kaže...

love your blog x

Ride The Lightning

Tim Mcgraw kaže...

such a good post !

Dream Life, Life

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...