Stranice

subota, 28. svibnja 2011.

Filippa K man's collection




Njuškajući na internetu o muškoj modi je moja svakodnevica. Ispijajući kavu i gledanje raznih sajtova je moj omiljeni hobi, i onda naletite na nešto što se vama sviđa i odlučite pisati o tome. Danas se radi o švedskom modnom brendu Filippa K koji je mene oduševio. E, sada zašto me oduševio? Uvijek sam govorio da jednostavnost pali i je jednostavno i najbolje. Nježne boje, pruge, pamuk i ljeto je tu. Volio bi imati neke komada na sebi :)










Broj komentara: 28:

Photographista kaže...

divne stvari :D

Fashion Gossip kaže...

Izvrsno!!!
Xoxo, K.

sugarhoneybaby kaže...

Bas su lepe stvari,posebno ove pastelne:)

Anonimno kaže...

Šveđani su postali nedodirljivi po pitanju jednostavnosti i funkcionalnosti u svim sferama dizajna!

Milica kaže...

Super su ove pastelne boje

www.modeuncover.com

Marina M. kaže...

Puderaste boje su savrsene....

Jelena MS kaže...

sjajno,eeh da je vise momaka ovako obucenih na nasim ulicama...

Vera kaže...

da da..slazem se sa Jelena..kad bi vise moamak bili vako obuceni. prva kombinacije mi je super

Angel Garcia kaže...

How amazing! I want every single piece from this collection..

All the best, Angel

Anonimno kaže...

There are some really interesting outfits here :)))

MonsieurMauro

Anonimno kaže...

predobro!:)

Dubravka Gadžurić kaže...

svedeno, jednostavno, lepo :)

KaNini's kaže...

Mani se ovoga (mada moram priznati da mi se kolekcija strasno svidja), hocemo tebe i tvoje slike! :*
xx, K.

Unknown kaže...

uhh ovde ima odlicnih stvari! volim!

Jelena Karakas kaže...

uh volim fillipu :)

Emica kaže...

Lijep izbor!

Paul J. kaže...

mnogo dobre stvari! :D

LovreP kaže...

nekako u diru H&M-a i Zare ali skroz fora :)

Dragana Daša kaže...

extra su stvari!:)

Blackie and Blondie kaže...

prejednostavno :D

The Fire Inside Me kaže...

super kolekcija, like it ;)

Kristina Grabez kaže...

uh sjajno!! odlican izbor, dino!

Marija kaže...

Stvarno su super stvarčice, sve mi se dopada ,)!

J kaže...

Odlicne kombinacije. :)

fashionmagnolia kaže...

super kolekcija, dosta neutralnih boja, lako se kombinuje..stvarno za svakoga ima nesto!

*lu* kaže...

Bas dobar izbor. Jednostavno, elegantno i lepo.

Exiie and Beccy kaže...

Bravo za jednostavnost ;)

Mila kaže...

Vaaaaaaaaaaaau!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...