Stranice

četvrtak, 26. svibnja 2011.

Interview: Mila Puljiz modna blogerica


Danas Vam donosim zanimljiv intervju sa mojom dragom kolegicom i blogerkom Milom Puljiz. Njen stil me iz dana u dan iznenađuje kao i ona sama sa svojim idejama i outfit postovima...njem blog možete posjetiti OVDJE 

KRENIMO!!!

Kada si počela sa pisanjem svog bloga?
 S blogom sam počela 08.04.2010, tada je napravljen prvi post!

Koji ti je bio cilj kada si napravila svoj fashion blog?
U početku nisam imala nikakav cilj već sam blog napravila iz dosade. Prijateljici i meni je bilo dosadno pa je ona rekla idemo tebi napraviti blog i tako je nastao. Tek nedavno sam svoj blog shvatila kao nekakvu obavezu, čak i kao posao. grozno se osjećam kad ne postam dulje vremena.


Koje hrvatske blogove pratiš?
Pratim Ljupku, Barbaru, Mateu, Lovru, Petru, Bernardu, tebe naravno! I još njih, ustvari sve hrvatske blogere pretim. A od streetstyle blogova obožavam StyleTone Zagreb i Croator. I naravno, cure sa Style&Coffee bloga su mi genijalne.



Misliš li da ljudi u Hrvatskoj znaju šta je modni bloger?
Mislim da ne znaju. Ovo se naravno ne odnosi na sve. Neka misle i govore o nama što hoće. Svoj blog radim čisto iz ljubavi i ne namjeravam prestat. Ako se nekome ne sviđa, neka ga jednostavno zaobiđe i nađe drugi blog.

Čime se baviš u životu dok ne blogaš?
Pripremam se za fakultet dogodine, idem ubtrzo na operaciju jednu. Ozbiljno je ali nadam se da će proći dobro :/ Družim se s prijateljicama, putujem...

Koji su tvoji planovi za budučnost?
 Upisati željeni fakultet, nastaviti s blogom jako ozbiljno. I san mi je u budućnosti se zaozbiljno baviti modom, ponajprije u nekom časopisu. I putovati. Puno puno putovati :)


Kako bi opisala svoj stil?
Ne volim ovo pitanje. Kupim ono što mi se svidi, bez obzira na stil i marku. Ali u ormaru mi prevladavaju tamne boje. Evo baš nedavno sam kupila prvi rozi komad odjeće ;)
Volim nekakav rock&roll stil. S pomalo romantičnim dodacima, cvjetovi i volančići. I sakoi, moja tiha patnja. Da skratim, volim sve tamno, s resama, zakovicama, kožno i poderano :)



Jel postoji stvar, komad odjeće, obuče koje nikad ne bi stavila na sebe?
Trapez hlače i cipele na jako velik špic. I ne volim odjeću ili modne dodatke s prevelikim znakom branda.
Pratiš li modne trendove?
 Da, pratim. Volim znati što su novoga smislili dizajneri. Obožavam gledati revije i listati modne časopise.
Koliko trošiš na garderobu?
Ovisi od mjeseca do mjeseca. Ali dosta trošim. Neznam baš raspolagati novcima jer sve potrošim odmah.




Koji su ti omiljeni brendovi?
Najdraži streetstyle brendovi su mi Topshop(na prvom mjestu), H&M, Zara, Primark...

Leopard uzorak ili zebra prin?

Leopard print all the way.


Starke ili platforme?

Ovisi o raspoloženju.

Minica ili kratke hlače?
Kratke hlače.



Za kraj. Što bi poručila mojim čitateljima?
Dino vam je jedan super, zabavan i talentiran momak. Ako ga ne volite, onda definitivno ne znate što propuštate. :***





Broj komentara: 20:

Anaonheels kaže...

Mila, super ti je blog! Zelim ti sve najbolje i da operacija prodje dobro!

Morana kaže...

Najs, svaka čast za ideju ;)

Sienna Ana Belic kaže...

wow prepredobar intervju i dala je odlične odgovore :)

Anonimno kaže...

Baš super intervjuić! Super ideja.. Bravo!

Milan Boya kaže...

Milu sam danas otkrio i zaista je super. Cak mi je i u intervjuu otkrila par novih blog adresa.. :)

Trendy White kaže...

Bravo za oboje i odlicni ste oboje! Pratim Milu, mislim da je odlicna a najbolji mi je njen stav o pisanju bloga bez obzira na sve i svakog! Samo tako naprijed! I svaka cast Dno na ovom intervjuu i na promociji hrvatske modne blogosfere.. :s

LovreP kaže...

srećice <3

maja kaže...

Odlican intervju! I drago mi je sto je upravo Mila ucesnik! Ona je fascinirajuca. a posle ovoga jos i draza!

The Fire Inside Me kaže...

super intervju, volim blog na Mila ;)

The Fire Inside Me kaže...

super intervju, volim blog na Mila ;)

Jelena Karakas kaže...

heheh mila i ja smo blogovrshnjakinje :)

Paul J. kaže...

Super zvuci :)

Happy _man kaže...

Odličan intervju, Mila je super, obožavam njen blog :)
Super posao Dino :*

Dubravka Gadžurić kaže...

sve pohvale za intervju i nravno Milin blog:)

Anonimno kaže...

mila je divna! dalje se ne treba govoriti..cestitke za intervju:)

KaNini's kaže...

Prije svega: Mila, cuvam fige za OP! :) A sad... nije li divna nasa Mila!?! Pratim je i uvijek ostanem bez daha zbog njenih lijepih suknjica i toribica! :)
Bravo za post Dino! :**
K.

astrid.york kaže...

mila rastura na sve strane :D

Slavica | Pickpocket kaže...

Divno! Volim njen blog...:D

Fashion Gossip kaže...

Obozavamo Milu :))
<3 M.

Marina M. kaže...

Milin blog je super, a i stil takodje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...