Stranice

utorak, 24. svibnja 2011.

Lee Oliveira- Fashion Street Style Photographer




Danas se pripremite za jedan mega dugačak post sa puno fotografija. Razlog što ima puno fotografija je i sam fotograf  Lee Oliveira.
Lee je rođen u Brazilu, ali danas svoj rad nastavlja u Sydneyu (Australija). Njegova strast i prva ljubav je moda, a nakon nje dolazi fotografija. Naletio sam sasvim slučajno na njegov sajt
gdje sam vidio mnoštvo fotografija ljudi koji žive street style i oduševio se. Od tog dana ja sam zaljubljen u Lee.ov rad i njegove fotografije. Kako i sam kaže on radi posao koji voli, te hoda po ulicama Sydneya i "lovi" male fashioniste. Sve to zabilježi svojim fotoaparatom. Takvi ljudi njega inspiriraju. Bio je na raznim revijama i eventima tako da je svojim fotoaparatom zabilježio i neke poznate modne face, slikao je i razne australske modne blogere i radio svoje editorijale. Mislim da će svatko uživati u njegovim fotografijama. 
Na njegovom sajtu sam pronašao jednu njegovu rečenicu koja glasi: 
"Come with me on my fashion and photography journey."































photo by: Lee Oliveira (www.leeoliveira.com)


kako se vama čini njegov rad? :)
p.s. mogu vam samo reći da je Lee jako komunikativan i super! :) 




Broj komentara: 28:

Paul J. kaže...

Dobar je dobar! :) You'r very good Lee ;)

Jelena MS kaže...

Sjajno!!Tako su inspirativni svi ovi ljudi,volim hrabrost i razlicitost kad je moda u pitanju

Unknown kaže...

divno!

Marina M. kaže...

Ovo je sjajno. Slike su predobre!!

Dinoboy kaže...

@Jelena Ms: istina, ja kad ih gledam razvuče mi se osmijeh od uha do uha i dođe mi da se sutra obučem kako ja to želim i da hodam ulicom i zamišljam da sam u Sydneyu ;)

sugarhoneybaby kaže...

Odusevljena! Bas mi se svidjaju fotke,skroz inspirativno! Odlicno otkrice;)

Milica kaže...

Obožavam njegov sajt!

www.modeuncover.com

Morana kaže...

Odlične fotke!
šteta što kod nas nema više takvih hrabrih i odvažnih ljudi koji nose svoj stil bez obzira na tuđe komentare.

Molly kaže...

Odlične fotke ;)

Emina kaže...

predobre su fotografije i ljudi na njima..ja ga izazivam da dođe na Balkan.. puno bi uslikao :D MOGAO BI "WHAT NOT TO WEAR" blog onda pokrenuti.. kako bi ja bila sretna kad bi ovakvi ljudi hodali našim ulicama..ali popravljamo se i mi :D jesi to ti imao priliku pričati s njim pa kažeš da je super i komunikativan? volim što su ti ljudi tako opušteni, kod nas čim neko postane prepoznatljiv i "nešto" nafura se brate, što bi mi rekli, "ne daju gledati u sebe" a pogotovo da možeš normalno pričati s njima.čast izuzetcima..uh što se ja napisa..Ej i još jednom da ti se zahvalim na tvom divnom komentaru...

fashionmagnolia kaže...

covek pravi sjajne fotografije,
mnogo mi se svidja njegov pogled na svet...

Lala kaže...

fotke su mi bas super :)

parfem je ozbiljno divan.stavila sam ga jucer prvi put na sebe kad sam krenila na faks i nadobivala se komplimenata ko nitko ^^ ( reko narode, inace ja smrdim ili sta? )

a brzo ces ti nauciti njemacki.
onda moram malo cesce napisat novi post, da imas redovno nesto za procitati :D

astrid.york kaže...

fotke su mrak!
a ni leo nije za bacit :D

Marija - Victima Perfecta kaže...

On je skroz sladak i stylish :D
A fotke su fenomenalne! Devojcica je hit! :D Kako volim stylish klince :)))

Milan Boya kaže...

Odličan je! Bravo Dino za ovaj post :)

Slavica | Pickpocket kaže...

Uh, ja baš volim kad ima puno fotografija, to svi znaju...:D
Predivno! Obožavam ove fotke sa ulice... Sjajne su...:*

Venoma kaže...

Fantasticne odevne kombinacije :D

KaNini's kaže...

Sto mi on nije rodjak!?! :D
Stvarno su slike fantazija! :O

LovreP kaže...

studded traper kosulja cita 5 :)

Dragana Daša kaže...

baš dobro!:) super su fotke

Branislava Antović kaže...

znaci fotogradije razbijaju!!! ok, dobar deo je zbog modela, ali opet sjajno uhvaceni fashion momenti! oooodlican post!!!
p.s.
nisam ti zahvalila sto si me preporucio i seki :)) :***

Dinoboy kaže...

@emina: pričali smo preko maila, a kasnije i preko fejsbuka...jednostavan je i super normalan, a kod nas je takav sindrom da se dignu nosine ;)

Gypsy Gardens kaže...

Dobar, dobarrr! <3

Selma Selimovic kaže...

Fotke su dolične !!!
Baš uhavti ono emociju i trenutak.

Mene inspiriše kad se neko baš "zadaje" oko nečeg, što voli raditi.
Rezultat je gotovo uvijek dobar.

Lucas kaže...

super post Dino! ;) pratim te

Jovana kaže...

Ih...rado bih mu skinula taj aparat s ramena :)

Anonimno kaže...

uhhhhhh em sto dobro izgleda em su mu fotke mraaak!!! odlican!!

Photographista kaže...

ajme nikad čuo za njega, ali od sada definitivno pratim!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...