Stranice

ponedjeljak, 25. travnja 2011.

Video post: Šta se nalazi u mojoj torbi i da se malo bolje upoznamo ;)

došlo je vrijeme da me upoznate malo bolje
vi to zaslužujete
pa ništa pogledajte video i u akciju :)



                  

Broj komentara: 13:

Paul J. kaže...

Kakvu kafu pijes? hahahah
Omiljeni blog?
Savet koji svima dajes? ;)
Hmmm Da li mozemo da vidimo Mariju koja te snima? :D
I za kraj, zasto si isao gradskim prevozom kad vozis? hahahahha

Marija - Victima Perfecta kaže...

Aaaaa :D kako slatko govoris rrr! :))) ;)
A mene zanima:
-Omiljena knjiga :)
-Omiljena igrica (ako volis igrice :P)
-Koje si godiste?? xD
-Sta te najlakse i najbrze iznervira (ako umes da se iznerviras posto delujes smireno xD)?
-I jos me zanima tvoje misljenje o vasem bendu Elemental! :)))

:*

Dubravka Gadžurić kaže...

hehe, tako to kreće :)
svrati na moj blog,čeka te One Lovely Blog Aword, pošto je ovo jedan od blogova na koje redovno svratim! pozz :)
http://lovestylemagic.blogspot.com/2011/04/python-skin-motifs.html

Marina M. kaže...

Super je sto si postao ovisan od kamere :) :)
Sta te pitati, hmmm???
Kakav si kada volis?

Vera kaže...

Sta mislis za pleteno/heklano za preko leta (naravno pamucno da se ne znojis :) ) i kako bi kombinirao ti kad bi bio stilista. :D
naravno tu mogu biti i accesoari kao kape, torbe, nakit i sl.
eto nesto tiupicno za mene, budi iskren ako ti se ne svidja ;)

Emma kaže...

BlogLovin
Love Your Blog!! <3 -- XoXo Follow me Via blogroll.. Add my BLOG [ My Face Hunter ] in your list..i will add yours!!! thanks kisses!
My Face Hunter
My Face Hunter

Midzi kaže...

haha kakav si lik,ja se ne bih mogla snimati,skroz bi se pogubila!
a pitanje hmmmmmmmmm? kod koga ides u Nemacku?kod cure?

Emina kaže...

oo puno pitanja si već zaprimio..jako mi se sviđaju video-postovi..imaš dobar ukus što se tiče prfema ( u što nisam ni sumnjala) jer je ovo omiljeni parfem i mom momku..tako da pouzdano znam:) ja bih te pitala kakav si ti s fudbalom npr.? :)

Sienna Ana Belic kaže...

super su ti ovi video postovi, sviđa mi se baš :)
keep up the good work :))

Emica kaže...

Aaaa bas si me iznenadio ovim video postom...totalna pozitiva! :)
Ja isto mislim da bih se pogubila...ali si ti to majstorski odradio!
Sta da te pitam..?
Omiljena boja?
Vino, pivo ili sok? :)
Dolazis li u Sarajevo...nekada? :)
Eto..toliko od mene i jedva cekam naredni videoooooo ;)

maja kaže...

Ovo je jedan od omiljenih parfema i mom momku:)
1. Cime se bavis, mozda si negde spomenuo ali nisam upratila?
2. Sta mislis o narodnjacima?
3. Koliko imas pravih prijatelja?

Marina fRashion kaže...

Moje pitanje: Jel da da nas neces zaboraviti tamo u Nemackoj? :(

Kristina Grabez kaže...

Ja sam te vec pitala sta bi uradio sa 1000 evrica ali cek cek cek :) imam jos nesto da te priupitam... kad ces za begissss???? :)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...