Stranice

utorak, 19. travnja 2011.

Ulična revija.

inspiracija post za dečke i pokoja riječ jer sam zaboravio mnogo stvari da vam kažem...



bitno da me u prošlom postu zaslijepilo ono šarenilo i ja postao senilan i ne reče vam neke stvari :D naime, ovih dana neki dogovor pao sa dragim mi Srdjanom Šveljom oko nekog snimanje-to ću vam otkriti kad i ja budem znao ;) znate da imam duži jezik od pameti...druga stvar isto bitna: pravim svoj YouTube kanal gdje ćete me moći gledati, samo se trebam početi još snimati. treća stvar ovih dana sam upoznao svog najnajnajboljeg cyber prijatelja s kojim se ne razdvajam preko dana ni preko noći, doslovno se tipkamo STALNOO, ali stalno! On je isto bloger pa bi bilo lijepo da posjetite i njegov blog OVDJE! i eto nakon tolike najave mogu vam samo reći da ne planiram još snimati svoj muzički CD, ali tko zna hhehe.

e sada zašto ovaj post? e pa zato jer sam danas ja imao super inspiraciju i nabacao sve živo na sebe i takav otišao u grad, ma znate ono kad vas uhvati neka luda inspiracija pa si zamislite da ste u Londonu pa hajd bacaj stvari na sebe...i opet su me svi gledali kao ludaka -.- ljudi moji, ali zašto?! od sad i ja njih gledam kao da su ludaci jer koliko vidim došlo je doba "svi smo isti" i navuči ćemo nike air max patike i super, a ja ću na glavu staviti OVAKO NEŠTA! pa si vi gledajte. ali bukvaleno je tako, neki dečko nemože da se obuče kako on želi, a da iza sebe ne čuje uzvike "gej" i ostalo, ne znam zašto ljudi nisu navikli na to...ajde da nosim štikle ne bi ništa rekao, ali moj stil je normalan (makar meni). i tako će to biti stalno na našim prostorima. ja sada svim dječacima dajem podršku i ove slike da makar malo razvesele svoju okolinu, a ja kad vas vidim divit ću vam se i aplaudirati ;) p.s. mnoge od ovih stvari želim u svom ormaru....


termo torba-like za fashion daddy-a ;)

imam ovakve bež i nove plave hlače (koje ćete vidjeti u novom postu), i želim još vrištajuće žute i crvene

lijeve naočale :)

girly hlače i roze starke-zašto ne?!

dimije

pruge i mornarski style za plažu 

hlače u sokne-što da ne?!

rock fazon sa ovom kožnom jaknom-jako želim!!

čupavi kardigan ajajaj možda je boja ta koja pobjeđuje

Marina i Anja vidite fotić vidite, vidite!!! napravite od plesiglasa za mene jedan, pliiiiiz?! :)

hlače široke gore, dole suzene.

kragna sa zakovicama ;) 

cipele i jeans!

e ako budem mrtav javim vam, ali ova majica je meni hit!!! i želim je!!!

pruge


sutra se vidimo na istom mjestu, dragi moji! 
nakon dugo vremena čeka vas outfit post :)
uživajte mi na suncuuuuu 

Broj komentara: 27:

Nevena kaže...

Termo torba-zelim ju :)

Anaonheels kaže...

Ja sam odusevljena!

Marija - Victima Perfecta kaže...

Ne mozes da izbegnes da te gledaju kao ludaka! Ti prazni pogledi u fazonu "ma njemu je bleja - ludak!" - nikada te nece razumeti. To su ograniceni umovi kojima su momci koji se bave modom gej, a devojke - povrsne glupacice :)
Zamsiljam situaciju da centrom Bg-a prodje lik sa trece slike s kraja! hahahah pa to bi bio haos covece!
Nekad me tako nervira ovaj grad i celokupni Balkan! >:)
A tako su full fotke, i tako su opustene i simpa :)

KONSHONCHLOE kaže...

loco loco, crazy style jejjee i love love ur blog
konshon

Unknown kaže...

nikad nije lose gledati te kao ludaka, to znaci da si primecen i da neko misli o tebi barem 5 sekundi! ;-)

Marina M. kaže...

Prva slika FENOMENALNA... Ja ne bih imala nista protiv da vidjam vise ovakvih momaka na ulici :)

Anonimno kaže...

više od pola stvari bih i ja!:)

astrid.york kaže...

ooo, kakvi zgodni momci. pet plus za onog u rozim starkama. oću i ja!!!!

Bonjourjr kaže...

Ja volim da vidim pruge,pruge...samo pruge...i pokoji trenc..:)A sto se tice rajfa-Copy-paste Adr..

Fashion Gossip kaže...

Moram priznati da su mi neke kombinacije super, ali neke su mi ipak to much :)
M.

Slavica | Pickpocket kaže...

Pola ovih stvari želim! Super su fotke...:D

Anonimno kaže...

Ovaj zadnji prugasti mi je baš cool!

fashionmagnolia kaže...

većina kombinacija su mi jako dobre, a to što ljudi gledaju je super..biti drugačiji od ostalih je uvek dobro! ja imam roze starke, devojčica sam i opet su me svi gledali kao da sam luda. to je zato što ljudska glupost nema granice!

Paul J. kaže...

Ne znam sta bi pre!! Ne bih sve, ali 90% toga bih! :D
Hvala moj najnajnaj cyber prijatelju! :D
p.s. preuredjenje bloga, extra! :D

Anonimno kaže...

ovaj tip sa LV torbom...yummy

maja kaže...

Razumem te potpuno. Ovde su ljudi uglavnom uniformisani i na svako odstupanje gledaju skepticno. Kada sam u koznim hlacama pitaju gde mi je motor- to je jedan od primera a ima ih more, da ne nabrajam. suvisni komentari da poludis:. Niko ne gleda svoja posla.

Maybe kaže...

joj, milo di smo mi od Londona i takvog načina razmišljanja! u tom gradu se svaki put osjećam kao doma a u zg u drugom kvartu znam da sam stranac...ljudi su ograničeni. vole jeftinu modu (čitaj: seljačija, ne kič jer njega ipak treba znati nositi!!!)...
doći će i tovjim 5 min!!!!

p.s. mreže za majicu možeš naći čini mi se u bauhausu pa iglu i konac u ruke .-)
p.p.s. fotić je mrakkkkk!!!!

Anja kaže...

A Dinooooo...sve si nam ispricao, a nista nam nisi rekao,hocemo sve da znamo sto preee...sta nam to sve spremas! Ocekujem neko loodilo!;) A Srdjan je stvarno kralj! Fotke su genijalne, brdo inspiracije...kada bi po neko strpnuo nesto svet bi bio diiivan!!! :) :*

Dragana Daša kaže...

Odličan post!:)

Sienna Ana Belic kaže...

genijalne slike!!!
ja sam baš sad isto napravila post sa street styleom, ali ženskim, i odem tu kod tebe na blog i tu vidim muški street style... hehe:) predobro

Unknown kaže...

love love love loveee OVAJ POST! Savrsene slike, obozavam tu musku modu koja je kao krenuo-sam-na-fashion-wek-i-zelim-da-me-vide :)))) Super post definitivno ;)xoxoxoxo

Unknown kaže...

Predobre kombinacije, a ove prve hlače želim *.*
Ljudi su ovdje jaaaako primitivni,meni su u kafiću prolili sprite na glavu jer sam nosila čudan rajf tako da...

LovreP kaže...

odlican je ovaj pim pum pam lik
drugi su mi malo too much

sugarhoneybaby kaže...

Odlicne su ove fotkice,treca je moj favorit.Odlicna inspiracija!:)

Anastasija kaže...

Obozavam tvoj blog, jer tu ponesto naucim i o muskoj modi, koju i ne pratim toliko...Divno ti je novo zaglavlje, skroz slatkoo! Kisses

Ljupka kaže...

hahah vec zamišljam situaciju u osijeku kada bi izasao u toj mrežici :D
i nemoj da sad ne nabaviš takvo što za našu prvu kavu :) :*
nemoj da ti ja moram šivat :P

Unknown kaže...

Ovaj mi je favorit:
http://1.bp.blogspot.com/-ecyEEDa0UHA/Ta38ddvwr0I/AAAAAAAABtg/YsFqfqnsJac/s1600/Recording-Artist-D-Why.jpeg
Kradem ti fotku. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...