Stranice

utorak, 1. ožujka 2011.

Man in skirt? WMA Fall-Winter

Broj komentara: 11:

Midzi kaže...

no,no me no like man in skirt!

Trendy White kaže...

Ajme.. Dlaakave cipele :D

Vera kaže...

ima neke zanimljive stvari u ovu kolekciju ali suknje?? Nikako!!! I don't want my men in a skirt!
:D

Dinoboy kaže...

pa ni ja baš nisam za te muške suknje, mislim zanimljivo mi izgledaju na drugima, ali ja ih baš i ne bi nosio :D dok su ove cipele sa dlakama odlične

Jovana kaže...

O ne, nikako muskarci u suknjama! :(
Je l' to ona fora: Kad mogu zene da nose pantalone mozemo i mi suknje? :)
Ali mi se mnogo svidja look tipa na poslednjoj fotki :)

http://messinmycloset.blogspot.com/

Makeup and more * Šminka i ostalo kaže...

uz dužno poštovanje prema umetniku i njegovoj viziji - i suknje, i dlakave cipele, i sve, ali ove frizure sa ovim ušima?! mislim, stvarno...

ljupka kaže...

ja bi se obukla ko ovaj prvi gore <3
ok su mi suknje na muškarima, npr urban ih super nosi <3 ali cipele na petu na muškarcima mi je horor :/

Dinoboy kaže...

suknja i peta pogodak za ljupku :D

Anonimno kaže...

Mmm... I don't like skirts on men.

Anyway, nice blog!

I'm a your new follower.
Visit my blog http://monsieurmauro.blogspot.com
XoXo
M.

Dinoboy kaže...

Thank you Mauru
I follow you too ;) :*
Dino

Anonimno kaže...

This collection is n ice but I am not ready to see my man in a any type of skirts.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...